Μέσα στο Μάη το ΤΑΙΔΕΠ αποφάνθηκε ότι ο διαγωνισμός για την πώληση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την κοινοπραξία Fraport-Κοπελούζου με πλειοψηφία της πρώτης έγινε σε συνθήκες διαφάνειας. Αυτή η σε εξέλιξη τόσο σημαντική επένδυση στην Ελλάδα από μία γερμανικών συμφερόνων εταιρεία, αν δεν εξηγηθεί πολιτικά μπορεί να παραπλανήσει αρκετό κόσμο
Μέσα στο Μάη το ΤΑΙΔΕΠ αποφάνθηκε ότι ο διαγωνισμός για την πώληση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την κοινοπραξία Fraport-Κοπελούζου με πλειοψηφία της πρώτης έγινε σε συνθήκες διαφάνειας. Αυτή η σε εξέλιξη τόσο σημαντική επένδυση στην Ελλάδα από μία γερμανικών συμφερόνων εταιρεία, αν δεν εξηγηθεί πολιτικά μπορεί να παραπλανήσει αρκετό κόσμοκαι να τον κάνει αποδέκτη της κυρίαρχης προπαγάνδας που λέει ότι η Γερμανία είναι αυτή που αγοράζει τη χώρα χάρη στην κρίση. Στην πραγματικότητα βέβειαως τώρα , καμιά Γερμανία δε βρίσκεται πίσω από τις φτηνές μεγάλες εξαγορές λιμανιών, ποδοσφαρικών ομάδων, του τζόγου, ξενοδοχείων και γης αλλά η Ρωσία, και οι σύμμαχοί της Κίνα, Κατάρ κλπ. Όσο για την παραπάνω “ανωμαλία”, η εξήγηση έρχεται από την Αγία Πετρούπολη και συγκεκριμένα από το αεροδρόμιο Πούλκοβο του οποίου την ανάπτυξη, ανακατασκευή και λειτουργία ανέλαβαν τον Απρίλη του 2010 από κοινού ο Όμιλος Κοπελούζου, η γερμανική Fraport και η ρωσική τράπεζα VTB Capital (βλ. Ναυτεμπορική, 3/2). Επομένως, η επιλογή της συγκεκριμένης κοινοπραξίας δεν είναι τυχαία. Έχει να κάνει με το γεγονός ότι η FRAPORT είναι δεμένη με το ρώσικο κρατικο-φασιστικό κεφάλαιο και τον άνθρωπό του στην Ελλάδα, τον κρατικο-ολιγάρχη Κοπελούζο. Η για να το πούμε αλλιώς, η γερμανική Fraport παίρνει δουλιές στην ρώσικη αποικία που λέγεται Ελλάδα (με την επιτήρηση πάντα του έμπιστου της Ρωσίας Κοπελούζου) γιατί την εμπιστεύεται και συνεργάζεται μαζί της η αποικιοκρατική μητρόπολη στα πλαίσια της στρατηγικής της οικονομικής και πολιτικής εξαγοράς ενός κομματιού του γερμανικού καπιταλισμού.
Κοινοποιήστε